اصفهان میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شد

مدیر داخلی نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: اصفهان میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی دارو شد.
کد خبر: ۸۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 24 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، مجید نایب زاده در نشست خبری که به مناسبت گشایش این دوره از نمایشگاه برگزارشد، افزود: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی دارو با حضور 115 شرکت از شش استان اصفهان، تهران، خراسان، فارس و البرز و قم برگزار شد.

وی بیان داشت: 55 درصد شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه از خود استان اصفهان و 32 درصد از تهران و 13 درصد از سایر استان ها هستند.

 مدیر داخلی نمایشگاه بین المللی اصفهان تصریح کرد: رویکرد نمایشگاه پزشکی اصفهان به‌سوی صنعتی بودن تغییر کرده و اکنون شاهد حضور تولیدکنندگان برتر صنایع و تجهیزات پزشکی کشور در این رویداد نمایشگاهی هستیم.

وی بیان داشت: این ۲ نمایشگاه در فضای بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت برتر داخلی و برخی نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی، از دوم تا پنجم بهمن‌ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان اصفهان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار