نصر اصفهانی خبر داد:

اجرای ۱۲۵۳ پروژه شاخص شهری و منطقه‌ای اصفهان در سال ۹۹

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال آینده حدود ۱۱۳ پروژه شاخص شهری، ۲۴۰ پروژه مهم منطقه‌ای و بیش از ۹۰۰ پروژه منطقه‌ای در شهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 07 February 2020

به گزارش تابناک ، علیرضا نصر اصفهانی در مراسم بهره‌برداری از پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب ۲۵۰۰ مترمکعبی و ورزشگاه روباز توانا ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: با تلاش استاندار اصفهان اقدامات مهمی در این استان در حال انجام بوده و فعالیت‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که گویا در تحریم نیستیم.

وی با اشاره به بودجه شهرداری اصفهان، افزود: بودجه سال‌جاری شهرداری اصفهان چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است که برای سال آینده رقم پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده و احتمال دارد به شش میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان با مشارکت معتمدان و همدلی شهروندان اقدامات خوبی را انجام داده است به طوری که شاهد سرزندگی شهر در بخش‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: پروژه‌های کلان شهر در حال اجرا است و پیشرفت خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده حدود ۱۱۳ پروژه شاخص شهری، ۲۴۰ پروژه مهم منطقه‌ای و بیش از ۹۰۰ پروژه منطقه‌ای در شهر اجرا خواهد شد که امیدواریم بتوانیم آنچه به مردم قول داده‌ایم را محقق و عملیاتی کنیم و بخشی از نیازهای مردمی که شایسته هر گونه خدمت هستند را برطرف کنیم.

نصراصفهانی با تاکید بر رفع نیازهای مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان، گفت: درصدد ایجاد عدالت خدمات در نقاط مختلف شهر هستیم تا شاهد هم‌ترازی در مناطق ۱۵ گانه شهر باشیم و به همین دلیل بودجه ۳۷ میلیارد تومانی شهرداری منطقه ۱۱ در سال‌جاری را به ۴۱ میلیارد تومان برای سال ۹۹ افزایش داده و از محل کمک به مناطق نیز ۱۸ میلیارد تومان به این منطقه اختصاص دادیم.

وی بزرگترین سرمایه امروز مدیریت شهری را «مردم» دانست و اظهار امیدواری کرد: با کمک شهردار اصفهان و معاونان ایشان همچنین اعضای شورای اسلامی شهر رضایت نسبی شهروندان را جلب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار