درخشش دختران تیرانداز کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا

دبیر هیات تیراندازی استان کرمانشاه از درخشش دو دختر تیراندازی کرمانشاهی در مسابقات تیراندازی قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 30 September 2015
  دبیر هیات تیراندازی استان کرمانشاه از درخشش دو دختر تیراندازی کرمانشاهی در مسابقات تیراندازی قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.

آرش نیکبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لعیا محمدی و مریم سلیمی دو ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا هستند که صبح امروز موفق به کسب مدال نقره انفرادی و تیمی شدند.

وی ادامه داد: در رشته تپانچه بادی 10 متر، تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان با ترکیب لعیا محمدی، هانیه رستمیان و هونامیک کلانتری به رقابت با سایر تیراندازان پرداخت که در نهایت پس از تیم هند در مکان دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی نیز محمدی دختر تیرانداز و شایسته کرمانشاهی در رقابت با رستمیان هموطن خود و تیراندازانی از هند، چین، مغولستان و ژاپن با اختلاف بسیار کمی به مدال نقره تپانچه بادی10 متر قهرمانی آسیا دست یافت.

دبیر هیات تیراندازی کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور مریم سلیمی دیگر تیرانداز کرمانشاهی در ترکیب تیم تیراندازی قهرمانی سلاح های بادی گفت: این تیم که به فینال راه یافته بود در نهایت توانست با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی و پس از چین تایپه که قهرمان شد به مدال نقره مسابقات دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: هفتمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح های بادی آسیا در بخش بانوان امروز به کار خود پایان داد و رقابت های آقایان نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دهلی هندوستان برگزار می شود که کرمانشاه نماینده ای ندارد.

نیکبخت گفت: 38 کشور آسیایی در این رقابت ها حضور یافته اند و کسب مدال های نقره توسط تیراندازان کرمانشاهی کار بسیار ارزشمندی است که باید به محمدی و سلیمی تبریک و خسته نباشید گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار