خطاب مرد روستایی به رحمانی/ آقای استاندار به استان نظم دهید + فیلم

گروه استان‌ها ـ با شروع به کار استاندار جدید، مردم کهگیلویه و بویراحمد از هم اکنون درخواست‌هایی از وی دارند همانند یکی از اهالی دهستان دشتروم که استان را بی نظم می‌داند و از استاندار می خواهد به استان نظم دهد .
کد خبر: ۱۱۸۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ 26 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مشکلات بسیاری از مناطق این استان نبود آب شرب خصوصا در ماه‌های گرم سال است این در حالی است که به استناد آمار و بیان مسئولان بیش از ۱۰ درصد روان آب‌های کشور که عمدتا آب شیرین است در کهگیلویه و بویراحمد تولید و روانه استان‌های پایین دست و نهایتا وارد خلیج فارس می‌شوند.
منطقه دشتروم گا‌ها تا ۱ هزار و چهارصد میلیمتر بارش سالانه دارد و حتی گفته می شود در میزان بارش با برخی کشورهای اروپایی برابری می کند اما همین منطقه اکنون از تنش آبی و نبود آب شرب رنج می‌برد.
یکی از اهالی روستا به تابناک می‌گوید که دلیل این وضعیت بی نظمی مدیریتی در استان است و با برشمردن تاریخ پرافتخار مردم و منطقه خود که همیشه با طاغوت مبارزه می‌کرده اند، اما از عملکرد کارگزاران دولت‌های مختلف نسبت به رفع مشکلات گلایه‌مند است و عامل این عدم رسیدگی به مشکلات را بی نظمی مدیران می‌داند و از استاندار جدید می‌خواهد که به استان نظم دهد.

 
انتهای پیام/ن
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار