کلاهبردارانی که امتیاز وام می‌فروختند، در دام قانون افتادند

گروه استان‌ها- تعدادی افراد سودجو و اخلالگر در نظام بانکی، توسط پلیس امنیت اقتصادی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ 02 October 2024

به گزارش -«تابناک همدان»- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در گفتگو با خبرنگار تابناک، از دستگيري تعدادی افراد سود جو و اخلالگران نظام بانکی خبر داد، و در تشريح اين خبر گفت: گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو با سوء استفاده از بانکداری الکترونیکی بعضی از بانک ها، تحت عنوان فروش امتیاز وام، اقدام به تبلیغات و کلاهبرداری می‌کنند، از سوی شهروندان، توسط پلیس امنیت اقتصادی، دریافت شد.

سرهنگ مجتبی محمدی افزود: این افراد با جلب اعتماد مراجعین و شهروندان متقاضی وام، رمز کاربری را دریافت می‌کردند و پس از واریز وجه وام، بلافاصله با در اختیار داشتن رمز کاربری، وجوه وام را برداشت، و به حساب افراد غیر، و بستگان و نزدیکان خود واریز می‌کردند.

وی در این خصوص افزود: متهمان با تحویل چک مدت دار اقدام به کلاهبرداری شبکه ای و سازمان یافته کرده و موجب اخلال در نظام اقتصادی (پولی و بانکی) شده و تعدادی از شهروندان و متقاضیان وام را با مشکلات عدیده مواجه کرده اند.


این مقام مسئول افزود: پس از اخذ گزارشات مردمی، بلافاصله پلیس امنیت اقتصادی استان وارد عمل شده و با انجام هماهنگي قضایی، سریعا" نسبت به دستگیری تعدادی از افراد، که در این امر فعالیت داشتند، اقدام نمود.
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان همدان در خاتمه بیان داشت: پس از اطلاع رسانی به مالباختگان و مراجعه آنان به پلیس امنیت اقتصادی شکایت آنها اخذ، و با تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی موضوع درحال رسیدگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار