کد خبر: ۱۵۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 02 January 2016

محمدعلی حمیدیان ظهر امروز در سومین نشست تخصصی کارگروه پیشگیری از تولید و توزیع مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در 9 ماهه امسال میزان کشفیات مواد مخدر در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش 55 درصدی به بیش از 130 تن رسیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: اقدامات مطلوبی در حوزه پیشگیری و مبارزه با توزیع و سوء مصرف مواد مخدر در استان صورت پذیرفته و به زودی با توسعه و تجهیز مبادی ورودی موادمخدر به ادوات پیشرفته روند کشفیات مواد مخدر در استان به نحو محسوسی افزایش می‌یابد.

حمیدیان ادامه داد: با اجرای طرح‌های مستمر عملیاتی و پاکسازی نقاط آلوده، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر پیشگیری از توزیع و نگهداری مواد مخدر به صورت مدون و واقع‌گرایانه  صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی نهادها و سازمان‌های متولی در این حوزه باید بر تمهیدات و اتخاذ سیاست‌های مناسب در حوزه پیشگیری از توزیع و مصرف مواد مخدر تاکید کرده و علاوه بر رویکردهای انتظامی و امنیتی در حوزه پیشگیری از قاچاق مواد مخدر، رویکردهای فرهنگی و اجتماعی را در حوزه پیشگیری از تقاضای موادمخدر به ویژه با پوشش گروه‌های سنی جوان و نوجوان به کار گیرند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: با گسترش تدابیر موثر در محورهای ترانزیت موادمخدر و تسریع در فرآیند انسداد مرزهای شرقی استان، انگیزه سوداگران مرگ در خصوص تولید، توزیع و نگهداری مواد افیونی به یاس مبدل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار