امضای تفاهم نامه همکاری هلدینگ شستان با سازمان منطقه آزاد چابهار
کد خبر: ۱۱۷۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ 26 June 2024

 

تفاهم نامه همکاری ما بین شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان و سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور داود عباسی مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری تجاری شستان و حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار منعقد شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، این تفاهم نامه با هدف تسهیل، تسریع، هدایت و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های ورزش، سلامت، گردشگری، ترانزیت و لجستیک با اولویت پروژه‌های نیمه تمام سازمان طی مراسمی به امضای داود عباسی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری تجاری شستان و حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار رسید. 
در این مراسم، داود عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با اشاره به قرارگیری و جایگاه ویژه چابهار در منطقه اظهار کرد: کامل‌ترین و گویاترین تعبیر برای منطقه چابهار این است که چابهار"چهار راه تجارت جهان"  است. به عبارتی نقطه اتصالی است که جنوب و شرق جهان را به سهولت به شمال و شرق متصل می‌کند و این بندر راهبردی نقطه اتصال کریدور شمال-جنوب است.
عباسی در ادامه به فرصت های سرمایه‌گذاری در این منطقه اشاره کرد و گفت: ظرفیت ها و توانمندی های منطقه است که ما را بر آن داشت که امروز ترغیب به همکاری های بیشتر در بخش های ورزش، سلامت، گردشگری، ترانزیت و لجستیک شویم. 
همچنین، حمیرا ریگی در این دیدار، ضمن دعوت و استقبال از حضور سرمایه گذران در چابهار و تشکر از حضور شرکت شستان و مدیر عامل محترم در منطقه چابهار به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری در کشور، بیان کرد: قرارگیری ایران در شاه راه ترانزیتی متصل‌کننده آسیا به اروپا و کشورهای جنوبی به کشورهای شمالی محصور در خشکی، ایران را تبدیل به یکی از مراکز مهم خدمات لجستیکی در جهان کرده است، بندر چابهار تنها بندر ایران است که در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند قرار دارد. 
وی در ادامه گفت: پیش زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری، تامین امنیت است و آرامش و امنیت امروز در کشور، مرهون خون پاک شهدایی است که از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.
 گفتنی است؛ آقایان محمد مطیعی مشاور مدیرعامل در امور سرمایه گذاری و گردشگری، علیرضا منیری ابیانه مدیر عامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، محمد وطن پور مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، یونس نظری معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت شستان، محمد شجاع مدیر عامل شرکت پترو عمران در این دیدار مدیر عامل هلدینگ شستان را همراهی کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار