کد خبر: ۱۷۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 07 February 2016
استاندار در جلسه شورای اداری استان ایران را یکی از ارکان اثر گذار در جهان عنوان کرد و افزود : امروز شاهدیم که از ایران برای کمک گرفتن برای بحرانهایی که در منطقه ایجاد می شود کمک میگیرند.
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه خبری استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی ایران را اولین کشوری عنوان کرد که از خط قرمز آمریکا عبور کرد و عصر امپراطوری آمریکا را شکست .
به گزارش روابط عمومی استانداری استاندار در جمع مسئولین استان ماندگاری هر کشوری را در نوع نگاه مالکان آن دانست و توجه به جایگاه و نقش مردم را از ارکان مهم ماندگاری هر حکومت عنوان کرد .
مهندس هاشمی علاوه بر این بودن بر پایه دانش و ارتقاء توان و بنیه علمی و مدیریتی و بخصوص ارتباطات را یکی دیگر از ارکان ماندگاری عنوان کرد .
وی در ادامه توجه به افکار و قضاوت مردم را خواستار شد و افزود : عدم توجه به قضاوت مردم درخصوص عملکرد و رفتار ما مسئولین عدم ماندگاری را بدنبال دارد لذا شنیدن قضاوت مردم و کشف جایگاه و نقش آنان سرمایه اصلی است .
مهندس هاشمی بر حضور مسئولین در متن مردم بخصوص در ایام دهه فجر تأکید کرد و افزود : حضور شما در محفل جشن مردم تداعی بخش این است که مردم صاحب اختیار این نظام هستند .
استاندار تصریح کرد : در طی این ایام با حضور در شهرستانها ، به عنوان نماینده عالی شورای استان در جمع مردم باشید و نظرات مردم و نقاط مشترک آن را بیابید .
وی بر استفاده از تمام ظرفیت مردمی در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و افزود : تمام ظرفیت مردمی را در در روز جشن پیروزی انقلاب پای کار بیاوریم چراکه این روز متعلق به مردم است و از این ظرفیت برای جهت گیری برای مشارکت در انتخابات در روز هفتم اسفند ماه نیز استفاده کنیم .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار