علی اوسط هاشمی،استاندار سیستان و بلوچستان:
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال بسیار مطلوب مردم از جشنواره فیلم فجر گفت: خلاء وجود سینما در استان به شدت احساس می شود.
کد خبر: ۱۸۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 14 February 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی روز شنبه در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم فجر در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به این همه شور و علاقه به دیدن آثار هنری در استان ضروری است توسعه ظرفیت های این بخش بیش از گذشته مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: ضروری است با پایه گذاری فضاهای سینمایی مناسب در کنار تکریم تولیدکنندگان آثار هنری آموزنده و زیبا در کشور به نوعی به مشتاقان مشاهده این آثار در استان احترام داشته شود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی باید در عرصه سینما با توجه به رویکرد زیبای انسانی حاکم بر آن حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
هاشمی اظهار داشت: با وجود فعالیت خوب هنرمندان با ذوق سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف می توان با جلب مشارکت کارآفرینان و ارائه تسهیلات از سوی دولت مشکل کمبود فضا برای این قشر را حل کرد.
وی با مهم دانستن وجود فضاهای هنری به ویژه سینما گفت: نخستین برنامه ای که هم اینک در سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد ساخت یک مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی، تجاری و سیاحتی در زاهدان است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با مشخص شدن سرمایه گذار و در نظر گرفتن 13 هکتار فضا، ساخت این مجتمع در مرحله استعلام از ادارات قرار دارد.
وی تصریح کرد: ساخت دو واحد سینما، یک هتل پنج ستاره، 100 واحد تجاری و سرزمین موج های آبی در قالب این مجتمع پیش بینی شده است.
استقبال از جشنواره فیلم فجر در زاهدان به حدی بود که فضای کافی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با 900 نفر ظرفیت برای نشستن تماشاچی ها وجود نداشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
استان گاز نداره، سینما پیش کش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار