کد خبر: ۲۳۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 28 May 2016
عادل شاهسونپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 60 کشتی گیر نوجوان کشور در این دوره از رقابت ها در10 وزن مختلف از ششم خرداد جاری به مدت 2 روز در خانه کشتی تهران برای مشخص شدن نفرات برتر برای اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: آرامی کشتی گیر سیستان و بلوچستان در این دور از رقابت ها بعد از غلبه بر پنج کشتی گیر برتر کشور در وزن 42 کیلوگرم توانست عنوان نخست این وزن را از آن خود کند.
وی تصریح کرد: این کشتی گیر استان به همراه سایر اعضای تیم ملی نوجوانان کشور در تابستان امسال در 2 رقابت آسیایی و جهانی شرکت می کند.
رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این کشتی گیر موفق استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با اعزام به 10 کشور سه مدال طلای بین المللی را از آن ایران اسلامی کرده است.
وی ادامه داد: همچنین کسب چند بار عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت های این کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک 950 ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، زهک، خاش و زابل مشغول فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار