کد خبر: ۲۴۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 04 June 2016
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت انقلاب، رهبری و ملت را در خرداد باید جستجو کرد، خرداد تابلوی بسیار قشنگی از زیبایست و در 14 و 15 خرداد اوج عشق و وفاداری جاریست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_ منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی اظهار کرد: تمام زیبایی های انقلاب اسلامی ایران حاصل هوشمندی بنیانگذار فقید انقلاب و نقش آفرینی مردم می باشد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) ظرفیت نهفته انسان در این عصر را آشکار کرد و نشان داد که می توان در تاریخ و نگاهها ماندگار شد.

وی تصریح کرد: مردم چون با امام زیستند و ماندند عشق،وفاداری و انتخابگری خود را خوب نشان دادند.

استاندار ادامه داد:چون امام قدرت را برای خود جستجو نکرد پایان اینگونه زیبا رقم خورد و در یاد و خاطره مردم گرامی و ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه خرداد ارزشمندترین ماه انقلاب است و  بهمن هم زایده خرداد ماه می باشد، افزود: امام مردم را ولی نعمت خواند که ناشی از نگاه زیبا او بود و در اوج قدرت که جهانیان در محضرش زانو می زدند خود را خدمتگزار مردم می دانست.

هاشمی در پایان اضافه کرد: هر کدام از مناسبتها کلاسی برای بودن، آموختن و اصلاح کردن است و ماندگاری در زیبایی رفتارهاست زیرا قشنگی رفتار توجه دیگران را جلب می کند و کمک به ثبات فکر و اندیشه خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار