کد خبر: ۲۴۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 20 June 2016

مهندس علی اوسط هاشمی در جلسه ساماندهی واگذاری طرحها به بخش خصوصی از مسئولان دستگاهها خواست نظارت همه جانبه بر طرحها و پروزه های عمرانی مرتبط که به بخش خصوصی واگذار میشود داشته باشند.

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پورتال سیستان و بلوچستان استاندار بیان کرد: کمیته های بخش خصوصی را در واگذاری این پروژه ها فعال کنند و هر دستگاهی موفقیت خود را در این بخش بصورت گزارش اعلام نموده و همچنین نقاط ضعف و قوت خود را ارزیابی کنند.
وی تاکید کرد: اینکه مدیر اداره ای برای پیگیری مطالبه مردم روستایی با من در تماس است ارزشمند است و من از همه شما می خواهم که عملکردتان بدین گونه باشد .
نماینده عالی دولت در استان گفت : جهت تعامل بیشتر دستگاهها بانک اطلاعاتی به صورت جدی فعال شود تا دسترسی به اطلاعات طرحها و پروژه ها برای همه در اختیار باشد .
وی ضمن اشاره به اینکه فضاهای مازاد اداری نیز باید به بخشهای خصوصی واگذار شود تاکید کرد: کمیته مخصوصی در این حوزه فعال شود.
هاشمی همچنین ابراز داشت : از مدیران فعال برای همفکری دعوت بعمل می آید تا اولین کارنامه استانی را درخصوص واگذاری ها در اختیار وزارت خانه قرار دهیم .
در پایان این جلسه مصوب گردید تمامی دستگاههای ادارای لیست کامل از داراییهای خود را به دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار