امام جمعه همدان:

انقلاب اسلامی ایران الگوی نهضت‌های آزادی‌بخش جهان است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت‌های آزادی بخش جهان است گفت: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 28 January 2022
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت‌های آزادی بخش جهان است گفت: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود.

به گزارش تابناک همدان از ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته همدان، دهه فجر را طلیعه این انقلاب بزرگ دانست و افزود: این ایام بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها، جهت گیری‌ها و اهداف محقق شده انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت دهه فجر و نقش حضرت امام راحل (ره) در این پیروزی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب همواره تلاش دارند با تبلیغات سوء خود دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را نادیده یا کمرنگ جلوه دهند.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: ملت آگاه و فهیم ایران هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی‌خورد، زیرا آن‌ها می‌دانند که در رژیم گذشته چه داشتند و اکنون به چه موفقیت‌هایی دست یافته‌اند.

وی افزود: مردم به ویژه جوانان باید آگاه باشند و تاریخ را مطالعه کنند، چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی، سیطره ارباب‌ها شکسته شد. 

آیت الله شعبانی موثقی گفت: انقلاب اسلامی تحفه الهی است و توانست جامعه را از تاریکی و ظلمت به سمت نور و روشنایی بکشاند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به کشتار مردم غیر نظامی یمن توسط اعتلاف سعودی افزود: باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود تا جهانیان به ماهیت اصلی رژیم آل سعود و هم پیمانان آن پی ببرند.

وی تاکید کرد: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدت هفت سال گذشته تمام زیرساخت‌های کشور یمن را ویران کرده است.

امام جمعه همدان به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و ادامه داد: برخی در خارج از کشور تحمل شادی ملت ایران را ندارند.

آیت الله شعبانی موثقی خاطر نشان کرد:، اما جوانان ایران اسلامی با پیروزی در بخش‌های مختلف پرچم ایران را سرافراز نگه می‌دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار