محمد بهرامی طی بیانیه ای:

این بهار، فصل زیبایی ست برای فراموشی رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها

محمد بهرامی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در بیانیه‌ای ضمن ابراز گلایه از برخی مسائل خواستار کنار گذاشتن رقابت و توجه به آبادانی دیار شد.
کد خبر: ۲۰۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲ 09 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،محمد بهرامی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در بیانیه‌ای ضمن ابراز گلایه از برخی مسائل خواستار کنار گذاشتن رقابت و توجه به آبادانی دیار شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

چندی پیش آخرین مرحلهٔ قانونی انتخابات در شهرستانهای بویراحمد و دنا به پایان رسید و با اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان فصلِ انتخابات مجلس نیز به فرجام رسید تا انتخابات با تمام بد و خوب، زیبایی‌ها و زشتی‌ها، تاریکی‌ها و روشنایی‌هایش تمام شود.

آنچه مسلم است باید به نتیجه نهایی که از طرف قانون مشخص شده تمکین کرد و به رای شورای محترم نگهبان احترام گذاشت چرا که همواره خود را مطیع و تابع قانون دانسته و می‌دانیم.

اخیرا آماری از بیکاران کشور منتشر شده که با خواندن آن بار دیگر و متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایش باز هم در انتهای جدول استان‌های کشور قرار دارد. چنین مسائلی ست که همیت و تلاش مضاعف همهٔ مردم و مسئولین را می‌طلبد، چرا که مردم و جوانان شایسته ما لایق چنین جایگاه نازلی نیستند.

خدا را شاهد می‌گیرم که جز برای رضای خدا و ایجاد تغییر مثبت در زندگی مردم و خدمت صادقانه به عرصه سیاست نیامدم. با خدای خویش عهد کرده‌ام که تا هستم با تمام توان در خدمت مردمم باشم. خداوند بزرگ را شاکرم که کم کاری نکرده و از آنچه در توان و ذهن برای خدمت به مردم داشتم دریغ نورزیدم. شب و روز نیز دعایی جز «خدایا به حق بزرگی‌ات آنچه را خیر و صلاح مردم است مقرر فرما» بر زبان نداشتم.

آنچه در انتخابات اخیر گذشت را مردم به خوبی دیدند و به زیر و بم امر آگاه‌اند. سختی‌های این مسیر بر همه واضح بوده. هرچند زمان باز کردن و طرح دوباره معضلات نیست اما از این بابت همچنان از برخی مسائل و مشکلات گله مندیم، چرا که این مسائل در بسیاری موارد حق و حقوق مردم بود که ذایل گشت، از این رو سخت است نادیده گرفتن و تنها می‌بایست صبوری پیشه کرد و آن‌ها را به خداوند صبحان که خود بهترین قاضی هاست واگذار نمود.

گاهی با تمامی مشکلات مجبور بودیم از یک طرف با برخی دوستان خودمان و از طرفی با سایر رقبای سیاسی و فکریمان رقابت کنیم. اما وجدانهای بیدار از آنچه گذشت آگاهند و به نیکی مسائل را رصد کرده و تحلیل می‌کنند.

باری، یقینا طی مدت انتخابات دلخوری‌ها و تندی‌هایی ایجاد شده و طبیعتا نگرانی‌هایی مابین دوستان به وجود آمده است. بدینوسیله از همه عزیزان عذرخواهی نموده و از دوستان عزیزی که صادقانه پای کار بوده و متحمل زحمات زیادی شدند خالصانه طلب حلالیت می‌کنم.

تقدیر و تشکر می‌کنم از تک تک مردم بزرگواری که با مشارکت خود حماسه‌ای دیگر رقم زدند. الحق و الانصاف پیروز واقعی این میدان مردم‌اند.

همچنین از هیات‌های محترم نظارتی و اجرایی، نیروهای زحمت کش نظامی و انتظامی، امنیتی و قضایی، جامعه محترم دانشجویان، اساتید، معلمان، پزشکان، مهندسان، نخبگان، احزاب، همکاران عزیزم در شهرداری و نیروهای خدوم خدمات شهری، دانشگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی دست اندر کار انتخابات که احساس مسئولیت و قبول زحمت کرده در این امر خطیر همکاری و در برگزاری انتخابات مساعدت نمودند تشکر ویژه و خاضعانه دارم.
اینک موعد همدلی و همزبانی است. باید رقابت را فراموش کرده و دست در دست هم به عمران و آبادی دیارمان بیاندیشیم. وقت آن است تا کدورت‌ها و نگرانی‌های ناشی از انتخابات که در همه جا طبیعی ست را کنار گذاشته و همه با هم برای توسعهٔ شهر و دیارمان تلاش کنیم.
این بهار، فصل زیبایی ست برای فراموشی رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها، با هدف والای آبادی دیار حماسه سازان استان کهگیلویه و بویراحمد.

محمد بهرامی- فروردین ۹۵
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار