بیشترین سواحل سیستان و بلوچستان در کنارک قرار دارد

کد خبر: ۲۲۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 11 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، ظهر امروز نخستین جلسه کمیته توسعه سواحل شهرستان کنارک با هدف توسعه پایدار و رویکرد اجتماعی _ فرهنگی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کنارک در این جلسه اظهار کرد: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و مصوبه هیئت وزیران، مدیریت و ساماندهی سواحل کشور در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ایمن سازی، امنیتی، انتظامی و عمرانی با همکاری تمامی دستگاه‎های اجرایی، بر عهده وزارت کشور است.

نعمت‌الله نجاری افزود: با توجه به چشم‌انداز 20 ساله کشور، ابلاغی از سومی مقام معظم رهبری و توجه ویژه به توسعه فرهنگی اجتماعی سواحل و با در نظر گرفتن ظرفیت‎های سواحلف باید دستگاه‌های اجرایی برنامه‎ریزی دقیق و کارشناسی شده داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرستان بندری کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان با 200 کیلومتر ساحل بیشترین سواحل استان را به خود اختصاص داده که سیاست‎ها و راهبردهای کلی را برای توسعه شهرستان در هشت زیر مجموعه زیست محیطی، خدمات بهداشتی، خدمات درمانی، امدادونجات، خدمات درمانی، فرهنگی واجتماعی، زیرساخت و بهسازی، ورزش و امنیتی و انتظامی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهد.

نجاری گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید گزارش اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این زمینه را به دبیرخانه کمیته توسعه سواحل شهرستان، مستقر در فرمانداری ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار