طلاب مشوق مردم در انتخابات باشند

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: طلبه‌ها باید انجام وظیفه کنند تا مردم پای صندوق‌های رأی بیایند.
کد خبر: ۴۲۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 09 May 2017
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: طلاب باید در انتخابات ریاست جمهوری به بیداری مردم و آگاهی‌بخشی برای انتخاب اصلح بپردازند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جمع طلاب حوزه علمیه همدان با بیان اینکه یکی از آفات این است که به اشکال مختلف به ویژه در دانشگاه‌ها دین را حداقلی می‌بینند، اظهار داشت: در دانشگاه‌ها، برخی طلاب و جامعه مردمی می‌گویند دین در بحث‌های جزئی و فرعی خوب است و سکولار می‌شوند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیاست بخشی از دین است، عنوان کرد: متأسفانه هنوز در بین برخی از روحانیون هم جا نیفتاده که اسلام برای سیاست هم حرف دارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مسلمان هستیم باید تسلیم شعائر دین باشیم، افزود: این مهم نیز بخشی از دیانت ماست کمااینکه تا دیروز غرب و شرق می‌گفتند سیاست ربطی به آخوندها ندارد چراکه دیده بودند اگر روحانیت ورود کند چه می‌شود، بنابراین خواستند دین را از زندگی ما حذف کنند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه وظیفه طلاب و روحانیون تنها بیان احکام شرعی نیست، عنوان کرد: باید در مسائل مختلف کار کنیم و اگر من و شمای طلبه کار نکنیم چه کسی باید کار کند؟

وی با بیان اینکه هدف دشمن ولی فقیه است زیرا از اثرگذاری آن مطلع است، ادامه داد: از روز اول بعد از رحلت پیامبر (ص) تا کنون همیشه دعوا بر سر اصل ولایت و شخص ولی بوده که مانع از عرض اندام آن شوند که متأسفانه در این زمینه در طول تاریخ به دشمن نیز میدان داده شد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی باتاکید بر اینکه ۳۸ سال پیش جوانان گفتند ولی فقیه را می‌خواهند و پیروز میدان هم شدند و امام (ره) با قدرت آمد و مردم به ویژه جوانان در آن تاریخ خوب فهمیدند چه کار بکنند، گفت: پس‌لرزه‌های آن حرکت مردم ایران هنوز هم در دنیا وجود دارد و انقلاب را بدون نام امام خمینی (ره) نمی‌شناسند.

حجت الاسلام آقاتهرانی در ادامه با بیان اینکه دولت‌ها خوب یا بد می‌آیند و می‌روند و آن چه ماندنی است ولایت است، گفت: در بحث ولایت همه به سمت اصلح رفتیم و هیچ وقت در جایگاه ولایت فقیه مشکل نداریم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی باتاکید بر اینکه در مورد ریاست جمهوری نیز باید دنبال اصلح رفت و حتی در بحث تعیین وزرا نیز رئیس جمهور باید اصلح‌ها را برگزیند، گفت: رئیس جمهور بعد از ۴ سال گفته که می‌خواهد دنبال جوانان برود که این موضوع خیلی خوب است اما خیلی دیر متوجه شده است.

وی به استقبال مردم از حجت‌الاسلام رئیسی در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: ما حجت‌الاسلام رئیسی را به دلایل مختلف اصلح می‌دانیم و از ایشان حمایت می‌کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی بابیان اینکه به دنبال آنیم که بین کاندیداها چه کسی اصلح است اگر چه به نام ما و از گروه و جبهه ما باشد و یا نباشد، گفت: باید تمام افراد بررسی کنند که صالح‌ترین فرد از بین این ۶ کاندیدا کدام است.

حجت الاسلام آقاتهرانی با تأکید بر اینکه در سراسر ایران استقبال و اقبال عمومی نسبت به حجت‌الاسلام رئیسی  بالاست، عنوان کرد: البته آمارها این را نشان نمی‌دهد و این موضوع بستگی به این دارد که بگویند آمارها را چگونه درست می کنند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: طلاب باید به بیداری مردم و آگاهی‌بخشی برای انتخاب اصلح بپردازند.

وی با بیان اینکه تنها ۱۱ روز دیگر تا انتخابات فرصت باقی است، افزود: یک رأی هم یک رأی است و نباید دیر جنبید و باید عاقل بود و با برد کلام بالا و موثر برای آگاهی‌بخشی تلاش کرد.

حجت الاسلام آقاتهرانی با تأکید بر اینکه بخشی از کار ورود به مسائل سیاسی و اجتماعی است، گفت: سبک کار ما لذت‌گرایی و راحت‌طلبی نیست و باید ببینیم وظیفه ما چیست و باید معیار حق و حقیقت را بدانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون از آن طرف جوانان را به اشکال مختلف تشویق می‌کنند که رأی ندهند، عنوان کرد: تا دیروز می‌گفتند حقمان را از کف خیابان‌ها می‌گیریم و امروز می‌گویند در صندوق‌ها حقمان را می‌گیریم.

وی خطاب به انقلابیون افزود: روی یک نفر وحدت کنید و همه با هم بیایید و محکم بیایید.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: طلبه‌ها باید انجام وظیفه کنند تا مردم پای صندوق‌های رأی بیایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار