فرماندار ملایر برخی مدیران روحیه جهادی و مسولیت پذیری را ندارند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ملایر در جمع اعضاي شوراي اداري شهرستان گفت :در هفته دولت امسال، 185 پروژه با اعتباري بالغ بر 34 ميليارد و 600 ميليون تومان در شهرستان افتتاح و 24 پروژه به ارزش 24 ميليارد و 600 ميليون تومان کلنگ زني مي‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 27 August 2017
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ملایر در جمع اعضاي شوراي اداري شهرستان گفت :در هفته دولت امسال، 185 پروژه با اعتباري بالغ بر 34 ميليارد و 600 ميليون تومان در شهرستان افتتاح و 24 پروژه به ارزش 24 ميليارد و 600 ميليون تومان کلنگ زني مي‌شود.

به گزارشتابناک همدان از ملایر: عبدالعظيم رضايي در نشست شوراي اداري شهرستان ملاير با اشاره به برنامه‌هاي هفته دولت در اين شهرستان گفت: در اين هفته 185 پروژه به مبلغ 34 ميليارد و 600 ميليون تومان افتتاحيه خواهيم داشت.

وي اظهار کرد: در اين هفته 24 پروژه به ارزش ريالي 24 ميليارد و 600 ميليون تومان کلنگ زني مي‌شود.
رضایی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري افزود: پس از انتخابات در يک فضاي خوب و با همدلي بين همه مسئولين نظام برقرار بود و مراسم تحليف و تنفيذ بااقتدار برگزار شد.

وي تصریح کرد: با فعاليت دولت دوازدهم  و با بسترهاي فراهم‌شده کشور در حال جهش و پيشرفت است.

فرماندار ملایر عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي و توليد و اشتغال از اولويت‌هاي رئيس‌جمهوري است، امروز انتظار جامعه اين است که يک شتاب جدي در بين مسئولين به وجود بيايد.

وی تاکید کرد: مسئولين بايد از حال عادي و اداري خارج شوند و متأسفانه برخي مديران روحيه جهادي و مسئوليت‌پذيري را ندارند و همه بايد تکليف خود را مشخص کنند که اگر توانايي انجام کار و همسويي باسياست‌هاي دولت را ندارند بايد تکليف خود را مشخص کنند.

وی خاطر نشان کرد: بايستي از شخص محوري و چارچوب اداري خارج شد، نيازمند برنامه هست و مديران بايد بر اساس برنامه‌ها حرکت کنند و اگر مديري براي مجموعه خودش نقشه راه اجرايي نداشته باشد اشکال اساسي دارد.

وي در ادامه گفت: برخي از مديران با پيگيري‌ها از استان و درخواست‌هاي مردم کارها را پيگيري مي‌کنند و درحالي‌که بايد با تلاش و تحرک بيشتر داشته باشيم و هفته دولت بهترين زمان براي نشان دادن تحرکات دولت است.

فرماندار ملایر برخی مدیران روحیه جهادی و مسولیت پذیری را ندارند.



رضايي بیان کرد:نباید حضورمسولین در بین مردم کم رنگ باشد زیرا حضور مسئولين در بين مردم اميد بخش است و بسياري از مطالبات را از زبان مردم مي‌توانيم دريافت کنيم.

وي تاکید کرد: توليد و اشتغال، فعاليت‌هاي فرهنگي  و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي مهم‌ترين اولويت‌هاي شهرستان است و هر منطقه‌اي استعداد خاص خود را داشته و شهرستان ملاير با پيگيري‌ها انجام‌شده توسط مسئولين توانست عنوان شهر ملي مبل و منبت را کسب کند.

فرماندار ملاير گفت: جشنواره مبل و منبت از 15 تا 24 شهريورماه برگزار شده و همه مسئولين بايد براي بهتر برگزار شدن اين جشنواره پاي‌کار بيايند.

وي ادامه داد:اين جشنواره بهترين فرصت براي نشان دادن ظرفيت‌هاي شهرستان است که با هماهنگي‌هاي انجام‌شده از مديرکل بازرگاني صداوسيما مجوز پخش 9 هزار ثانيه آگهي و تبليغات با محوري ت جشنواره مبل و منبت گرفته شود.

رضايي اظهار داشت: اين تبليغات با رايزني‌هاي انجام‌شده به‌صورت رايگان در اختيار شهرستان گذاشته‌شده است و بهترين فرصت براي تبليغ ميراث فرهنگي، صنایه دستی و گردشگری شهرستان ملایر است.

وي اظهار امیدواری کرد و گفت: پس از اجراي اين طرح کرامت نقاط آلوده شهرستان، محل‌هاي توزيع  و خرده‌فروشان شناسايي‌شده است و ميزان کشفيات مواد مخدر رشد چشمگيري داشته است.

رضايي به اقدامات انجام‌شده در راستاي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي اشاره کرد و افزود:از زمان آغاز به کار بنياد صيانت از خانواده آمار طلاق در شهرستان 27 درصد کاهش داشته است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار