بیانیه امام جمعه و استاندار همدان به‌مناسبت ۱۳ آبان

امام جمعه و استاندار همدان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: هيچ مستکبري نمي‌تواند اتحاد بين مردم و رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج‌سواري کند.
کد خبر: ۵۱۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ 04 November 2017
امام جمعه و استاندار همدان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: هيچ مستکبري نمي‌تواند اتحاد بين مردم و رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج‌سواري کند.

به گزارش ایکنا، به مناسبت سالروز بزرگداشت ۱۳آبان و مبارزه با استکبار امام جمعه و استاندار همدان بیانیه‌ای مشترک صادر کردند، در بخشی از این بیانیه آمده است:

«انقلاب اسلامي ايران، امروز به عنوان يک تحول بزرگ که نه تنها ايران بلکه جهان را دچار دگرگوني کرد، با شکوه، اقتدار و صلابت راه تعالي و توسعه را مي‌پيمايد.

امام جمعه و استاندار همدان تاکید کردند: از جمله مفاهيمي که انقلاب اسلامي را در جهان مطرح و با استقبال آزادگان جهان مواجه نمود، مفهوم استکبارستيزي و تلاش براي رفع سلطه از مردم ستمديده دنياست. ايران اسلامي ثابت کرده که همواره عليه سلطه، در کنار مردم مظلوم حضور دارد و مردم مظلوم فلسطين، عراق، سوريه، يمن و ديگر کشورهاي مورد ستم در مبارزه با استکبار جهاني، همواره ‌حمايت ايرانيان را‌ در کنار خود داشته‌اند.

هم‌چنین در این بیانیه آمده است: اين اصل مهم انقلاب، دليلي است تا امروز استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا از ملت آزاده ايران عصباني باشد و اين عصبانيت در رفتار و گفتار فردي مجنون که با حمايت لابي هاي صهيونيستي، رئيس جمهوريآمريکا شده، نمايان شود.

این دو مقام مسئول خاطرنشان کردند: ما ملتي هستيم که در دفاع مقدس و در بسياري از رويدادهاي تاريخي ثابت کرده‌ايم عليه دشمن مستکبر، منسجم و با اتحاد عمل مي‌کنيم و اين بار نيز هيچ مستکبري نمي تواند اتحاد بين مردم و رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواري کند. ملت بزرگ ايران با تکيه بر قدرت لايزال الهي و قدرت دفاعي خود از هيچ تهديدي هراس نداشته و هرگز استقلال امروز را با پذيرش سلطه استکبار عوض نخواهد کرد.»
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار