تخصیص ۲۱ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان از تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 17 July 2018
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان از تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، محمود فیضی در مورد جزئیات اجرای طرح مسکن روستایی و شهری کمیته امداد استان همدان در سه ماهه نخست امسال اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۵۴ مسکن روستایی بهسازی و ۱۵ مورد مسکن شهری احداث و ۲۸۵ مسکن شهری نیز تعمیر شده است.

وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های زیر پوشش داشتن سرپناه مناسب، رفع مشکل مسکن و توانمندسازی آنان است، افزود: از ابتدای سال جاری ۳۵۴ مورد عملیات عمرانی برای مددجویان شهری و روستایی انجام شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه طرح مسکن روستایی شامل مددجویانی است که در مناطق روستایی فاقد مسکن یا دارای مسکن غیرقابل سکونت هستند، گفت: حصارکشی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، تعمیرات کلی و جزئی ساختمان، ساخت آشپزخانه، بهره‌مندی از انشعابات آب، برق، گاز و کمک به ساخت و یا خرید مسکن از فعالیت‌های عمرانی این نهاد محسوب می‌شود

وی خاطرنشان کرد: در سه‌ماهه نخست امسال برای ۳۵۴ عملیات عمرانی، یک‌میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان هزینه شده است.

فیضی با بیان اینکه هزینه‌های پرداخت شده از اعتبارات دولتی، صدقات، وام صندوق امداد ولایت، زکات و آورده مددجویان پرداخت می‌شود، یادآور شد: یک‌هزار و ۹۶۶ عملیات عمرانی دیگر نیز تا انتهای سال به اتمام می‌رسد و ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای مسکن مددجویان در سال ۹۷ تخصیص داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۹۳۵ فعالیت مصوب عمرانی با توجه به مدیریت اعتبارات و سهمیه‌ها تا انتهای سال افزایش خواهد داشت، گفت: ساخت یک‌هزار و ۲۶۷ مسکن شهری، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن ۴۰۰ روستایی، دو مورد احداث مسکن طرح مهاجرتی از شهر به روستا، تکمیل ۶۵ مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی سال گذشته، کمک به ساخت و خرید ۱۴۸ مسکن شهری و احداث ۸۴ سرویس بهداشتی از فعالیت‌های این حوزه در سال جاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار