حرفهای اسیر اسرائیلی را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ 12 June 2024

این اسیر زن اسرائیلی نماز و قرآن آموخت ! / من در تونل ها حبس نبودم و ...

ارتش رژیم صهیونیستی پس از ۲۴۸ روز، دیروز شنبه توانست ۴ تن از اسرای خود که نزد گردان‌های قسام در اردوگاه النصیرات در اسارت بودند را آزاد کند، یکی از این اسرا «نوآ ارگامانی» زن ۲۵ ساله اسرائیلی بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، این زن اسرائیلی در ویدئویی به بیان جزئیات شرایط اسارت خود نزد حماس و عملیات آزادسازی ارتش در اردوگاه النصیرات پرداخت.

ارگامانی گفت: من به همراه دو اسیر دیگر (یوسی شرابی و اتی سویرسکی) بودم اما آنها در حمله هوایی ارتش اسرائیل به نزدیکی مکانی که نگهداری می‌شدند، کشته شدند.

وی افزود: من دیدم که موشک وارد منزل می‌شود، مطمئن بودم که خواهم مُرد، فکر کردم همه چیز تمام شده است اما من زنده ماندم.

این اسیر اسرائیلی تصریح کرد: من در تمام این مدت بین چند آپارتمان در حال تردد بودم و در تونل‌ها محبوس نبودم و هر از چند گاهی با لباس مبدل یک زن عربی برای تنفس هوا بیرون می‌رفتم.

ارگامانی اظهار داشت: کسانی که من را به اسارت گرفتند، قرآن کریم و احکام اسلامی نظیر نماز و غیره را به من آموختند.

طبق بیانیه ارتش اسرائیل، نوآ آرگامانی (۲۵ ساله)، آلموگ مایر جان (۲۱ ساله)، آندری کوزلوف (۲۷ ساله) و شلومی زیو ( ۴۰ ساله)، ۴ اسیری هستند که روز گذشته، پس از گذشت ۲۴۶ روز از آغاز جنگ غزه، طی یک عملیات ویژه در قلب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه آزاد شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده ارتش، شاباک و پلیس به صورت مشترک این عملیات را انجام دادند و در حال حاضر وضعیت جسمی این اسرا خوب است و برای معاینات پزشکی بیشتر به مرکز پزشکی «شبا» در تل هاشومر انتقال یافتند.

بنا به اعلام دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه، در حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات برای آزادی این ۴ اسیر اسرائیلی، ۲۱۰ غیرنظامی فلسطینی شهید و بیش از ۴۰۰ نفر زخمی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار