وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مناطق حاشیه نشین شهر چابهار قول مساعد داد: رایزنی و پیگیری های لازم در تهران برای رفع بخشی از مشکلات ساکنان حاشیه نشین چابهار انجام می شود.
کد خبر: ۲۸۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 02 September 2016
دکتر ربیعی افزود: آنچه هم اکنون حقوق شهروندان را زیر سوال می‌برد حاشیه‌نشینی شهر چابهار است.

ربیعی با تاکید بر اینکه سیاستها در حاشیه‌های شهری و مناطق کارگری متمرکز است، گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم خدمات درمانی گسترش یافته است.

وی اظهار کرد: حاشیه نشینی موجب افزایش ناهنجاری هایی از جمله احساس ناامنی ، اعتیاد، ولگردی، تکدی گری و سرقت در این شهر شده است.

در این بازدید که استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران محلی حضور داشتند، دکتر ربیعی دستوراتی را نیز در این باره به مدیران محلی صادر کرد.

همچنین دکتر ربیعی در ادامه سفر خود به منزل خانواده شهید ملازهی، شهید مدافع حرم این شهرستان رفت و از این خانواده دلجویی و تقدیر کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدارهایی با مردم و امام جمعه اهل سنت چابهار نیز داشت.

همچنین در نشستی با تشکل های کارگری و کارفرمایی مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته به سیستان و بلوچستان سفر کرد و در این سفر به شهرستان چابهار رفته و بازدید هایی از مناطق حاشیه این شهر نیز داشته است.

همچنین با حضور دکتر ربیعی 15 تخت I.C.U بیمارستان امام علی(ع) چابهار نیز افتتاح شد.

وزیر کار در سفر خود به سیستان و بلوچستان امروز یه شهرستان ایرانشهر نیز سفر خواهد کرد و از نزدیک کارخانه بافت بلوچ را مورد بازدید و بررسی قرار می دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار