استاندار سیستان و بلوچستان در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی معلول که در استانداری برگزار شد، ازجمعی از معلولان استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۳۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 05 December 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: "علی اوسط هاشمی" در این آیین که معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مشاور عالی و مدیر کل حوزه استاندار ، مدیر کل بهزیستی  و جمعی از معلولان استان حضور داشتند، ابراز داشت: امیدوارم حداقل از بعد بهره مندی از مزیت های زیست برابر و زندگی بهتر بتوان امکانات مناسبی برای معلولان  فراهم نماییم.

    وی گفت: معلولیت جسمی نمی تواند محدودیت مطلق برای افراد ایجاد کند بلکه با همین محدودیت ها می توان بهترین فرصت ها را شکل داد به شرطی که زمینه آن فراهم شود. استاندار اضافه کرد: علی رغم کاستی های موجود، نقش دادن به همه باید یکسان باشد و بدون توجه به وضعیت جسمی و با نگاه برابر برای همگان فرصت ایجاد کرد .

    وی گفت: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری زمینه جذب در دستگاه های اجرایی و فراهم نمودن فرصت ادامه تحصیل برای معلولان را مورد توجه قرار دهد . وی اظهار امیدواری کرد آنچه که در برابر معلولین مسئولیت داریم را بتوان به بهترین نحو اثرگذار باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار