کد خبر: ۳۳۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 05 December 2016

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خروجی دانشگاه نباید همراه با بیکاری جوانان باشد ما نباید بگذاریم جوانان با کسالت به آینده نگاه کند.

به گزارش ایسنا علی اوسط هاشمی ضمن تبریک فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو افزود: دانشگاه باید با صف تقاضاها همراه باشد یعنی باید دانشگاه را معتبر و جریان ساز تبدیل کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: اصل مردم محوری، دانشگاه محوری است دانشگاه باید با نقش آفرینی موثر واقع شود و جهت گیری ها نباید معطوف به این باشد که فارغ التحصیلان دانشگاه یک موقعیت اجتماعی خوب را از دست بدهند.

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر ما در جامعه توانستیم به مرحله تغییر و شاخص ها برسیم و نیازها را به رسیدن معطوف بداریم نشان از این است که موفق هستیم.ما باید برای کار نرخ تعیین کنیم و به هرمیزان توانستیم در جامعه علم و دانش و اثر آن را در نظام برنامه ای کشور وسعت دهیم.

وی تصریح کرد: تغییر در اقلیم ها را باید جدی گرفت امروزه از تکنولوژی ها سخن گفته می شود باید از دانش خود و ایده ها و نسخه ها کمک بگیریم و چاره ای برای تغییر در اقلیم ها جویا شویم.

استاندار با تاكيد بر اين كه دانشگاه بايد ظرفيت و توان خود را در اختيار گسترش ارتباطات بين المللي قرار دهد، خاطر نشان ساخت: روابط دو طرفه با كشورهاي داراي قابليت سرمايه گذاري و بازارهاي هدف بايد مستمرا دنبال شود.

استاندار بیان کرد: دانشگاه مي تواند در بخش هاي مختلف به تحقق برنامه ها كمك كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار