کد خبر: ۳۳۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 05 December 2016

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اولویت کاری باید جذب بخش سرمايه گذاري هاي خصوصی و دادن تسهیلات قانونی مناسب برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزایی باشد.

به گزارش ایسنا علی اوسط هاشمی در کارگروه مدیریت و راهبری توسعه اشتغال استان که با حضور معاونان استاندار، مدیر کل دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری و سایر اعضا در استانداری در حال برگزاریست، عنوان کرد: تهیه بسته حمایت از توسعه اشتغال پایدار ، حکایت از آسیب شناسی دارد که چرا بعضا بنگاه های تولیدی در مسیر ورشکستگی قرار می گیرند و اشتغال پایدار نمی ماند.

هاشمی یکی از ضعف های جدی واحدهای تولیدی را نداشتن بازاریابی مناسب و هدفمند برشمرد و گفت: بانکها برای ایجاد واحدهای دارای توجیه اقتصادی به صاحبان سرمایه و کارآفرینان مشاوره بدهند.

وی ادامه داد: بنگاه های تولیدی از ظرفیت پژوهشی دانشگاهها و پارک های علم و فناوری در جهت برون رفت از مشکلات و دستیابی به راهکارها بهره بگیرند .

استاندار سیستان و بلوچستان، تغییر کاربری خط تولید برخی واحدهای تولیدی را یک ضرورت دانست.

هاشمی گفت: نیازمند استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای ورود به عرصه رقابت در حوزه صنعت هستیم که کمک به تولیدکنندگان از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای دخیل برای رسیدن به این هدف ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در اختيار دارد و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها در راستای توسعه و اشتغالزایی استان استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار