کد خبر: ۵۰۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 01 October 2017
دبیر ستاد هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان گفت: بیش از هزار و 500 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس توسط 15 کمیته در سراسر این استان اجرا شده است.
سردار غلام نبی کوهکن اظهار داشت: رژه و صبحگاه نیروهای مسلح، گرامیداشت روز سرباز در همه پادگان ها، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، گردهمایی رزمندگان پیشکسوت و تجلیل از رزمندگان و جانبازان دستگاههای اجرایی استان از مهمترین برنامه های اجرا شده در این هفته است.
وی آذین بندی خیابان ها، سخنرانی رزمندگان پیشکسوت در مدارس برای آشنایی دانش آموزان با واقعیت های دفاع مقدس، رقابت های مختلف ورزشی، نمایشگاه عکس و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس برشمرد.
دبیر ستاد هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان گفت: «من انقلابی ام» شعار امسال هفته دفاع مقدس بوده است.
سردار کوهکن افزود: 15 کمیته مختلف برای اجرای بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان تشکیل و مسئولیت هر کدام از این کمیته ها بر اساس وظایف محوله به یکی از نهادها و سازمان ها واگذار شده بود.
به گزارش ایرنا 31 شهریور تا هفتم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار