عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور ایران اسلامی به سه کشور دارای اتم به خاطر جنایت و وحشی‌گری آنان موشک زد اما آب از آب تکان نخورد ،امروز به خاطر موفقیت‌های ایران اسلامی در سلاح و نظامی‌گری و عرصه های مختلف ،دشمنان به کرنش و تسلیم واداشته شده‌اند و راه دیگری در برابر ایران اسلامی ندارند.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹ 07 June 2024

علی آقامحمدی جمعه ۱۱خرداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، گفت: مجموعه‌ای به نام" الکفیل" متصدی خدمت به بیماران سخت در بحث چشم و دندانپزشکی با چند بیمارستان سیار و چندین سیستم برای پرکردن دندان و عینک رایگان به کسانی که دارای مشکلات چشم و دندان هستند در خدمت همدانی‌ها خواهند بود.

به روایت ایسنا، وی افزود: از امروز تا ۱۵ خرداد این مجموعه به عنوان چله خدمت برای خدمتگزاری به مردم همدان در سالگرد ارتحال امام راحل در محلات ۲۰۲۰ و محلات کمتر توسعه یافته و محروم و آسیب پذیر در خدمت مردم است.

آقا محمدی تصریح کرد: افراد مورد نظر در محلات هدف برای ارائه خدمات در این طرح شناسایی شده اند ضمن اینکه درخواست داریم اگر چنین افرادی را نیز شهروندان می‌شناسند برای بهره مندی از این خدمات معرفی کنند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه غمبار شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، گفت: اگر این حادثه در هر کشور دیگری به وجود آمده بود معضلات بزرگ امنیتی را می‌توانست در آن کشور راه بیندازد اما در هنگامه این مسئله، مقام معظم رهبری ضمن دعا برای شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی فرمودند امور کشور طبق روال خود ادامه می‌یابد و کوچک‌ترین خللی در مدیریت کشور رخ نخواهد داد، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

آقا محمدی بیان کرد: کشوری که از روز اول با حوادث طبیعی و غیر طبیعی بسیاری مواجه بوده و همواره با رهبری امامین و ولایت فقیه خود توانسته از این شرایط سخت عبور کند، نظام و کشوری است که به مردم خود اتکا دارد.

وی با اشاره به فرصت ۵۰ روزه برای انتخاب رئیس جمهور جدید طبق قانون اساسی کشور، افزود: وظیفه همه ما در این مقطع روشن است باید با حضور حداکثری، انتخاباتی برگزار کنیم که کشور باشکوه‌تر از گذشته به راه خود ادامه دهد.

آقامحمدی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در شرایط سخت به جلو پیش آمده و امروز در این نقطه ایستاده است و با روزهای قبل دیگر قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در محاصره ملت ایران است، امروز آمریکای قدرتمند دیگر وجود خارجی ندارد و آمریکا با حوثی‌ها درگیر شده و برای مقابله با حوثی‌ها از انگلستان کمک می‌طلبد.

وی اظهار کرد: امروز حماس در داخل اسرائیل آنچنان اسرائیل را سرگردان کرده که به خاطر شهادت زنان و کودکان غزه ای دانشجویان کشورهای آمریکا به قیام بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی برخاسته اند، تصریح کرد: اسرائیل در تمام این مدت جز جنایت و وحشی‌گری هیچ غلط دیگری نتوانسته است بکند.

آقا محمدی یادآور شد: کشور ایران اسلامی به سه کشور دارای اتم به خاطر جنایت و وحشی‌گری آنان موشک زد اما آب از آب تکان نخورد ،امروز به خاطر موفقیت‌های ایران اسلامی در سلاح و نظامی‌گری و عرصه های مختلف ،دشمنان به کرنش و تسلیم واداشته شده‌اند و راه دیگری در برابر ایران اسلامی ندارند.

وی بیان کرد: امروز رهبر والا مقام ایران اسلامی در شرایطی است که برای دانشجویان آمریکا پیام می‌فرستد و آنان را به مقاومت فرا می‌خواند و راه درست را به آنان نشان می‌دهد.

آقامحمدی با اشاره به خدمات گسترده شهید آیت الله رئیسی در ۴۵ سال گذشته، افزود: شهادت می‌دهم شهید عبداللهیان جز برای شهادت نمی رفت، همواره آرزو داشت به دوستان شهید خود بپیوندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار