دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد که تشکل‌های بانوان و دوره‌ای با عنوان خانواده متعالی و زیست عفیفانه تا خردادماه آغاز می‌شود و طرح «عفاف در خانه» از دیگر دوره‌هایی است که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ 12 June 2024

به گزارش «تابناک»، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ۴ وظیفه اصلی ترویج فریضتین، نظارت بر اجرای فریضتین، حمایت از آمران و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را بر عهده دارد، افزود: در حال رایزنی‌های نهایی برای ایجاد نهاد عمومی غیردولتی هستیم.

وی با بیان اینکه برای ستاد ۵۴ برنامه مدون به صورت کمی تدوین شده است، عنوان‌ کرد: کرسی‌های آزاداندیشی برای دانشگاه‌ها پیش‌‌بینی شده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه در بحث هنر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نقش دارد و جشنواره فجر در این زمینه راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش خود را برای تعمیق و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به کار گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی به فعالیت تشکل.های مردمی اشاره کرد و گفت: ستاد در زمینه آموزش، نظارت و مجوز تشکل.ها قانونا انجام وظیفه می‌کند و در بحث امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت حوزه‌های علمیه و طلاب و مبلغان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکل‌های بانوان و دوره‌ای با عنوان خانواده متعالی و زیست عفیفانه تا خردادماه آغاز می‌شود، بیان داشت: طرح عفاف در خانه از دیگر دوره‌هایی است که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می.شود و افرادی که این دور‌ ها را می‌گذرانند می‌توانند مطالب را در محیط خانه و خانواده برای خویشاوندان خود تبلیغ کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در پایان گفت: تلاش می شود افراد آموزش دیده به کنشگران دینی ،فرهنگی و اجتماعی تبدیل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار