کد خبر: ۱۱۷۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ 09 June 2024

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صبح‌نو نوشت: «هرکس عکس بیشتری با رئیس‌جمهور شهید دارد یا ادعای نزدیکی بیشتر می‌کند یا لباس ساده‌‌تری می‌پوشد، الزاما توانمندتر و با صلاحیت‌تر برای در دست گرفتن سکانی که شهید رئیسی در دست داشت، نیست.

به نظر من، پرهیز از جفای به رئیس‌جمهور شهید و میلیون‌ها مردمی که آن‌گونه تشییع و تجلیل کردند با انتخاب رئیس‌جمهوری میسر است که جهت‌گیری‌های اساسی او مثل پایبندی به شعارهای انقلاب را باور داشته باشد؛ از ویژگی‌های اساسی‌اش مانند مردمی بودن و خستگی نشناختن برخوردار باشد؛ دست‌پاک و فسادستیز باشد (البته به جد باید مراقب شایعات، ادعاهای اثبات نشده و تخریب‌های هدفمند باشیم) به علاوه کارآمدی و کفایت بیشتر!

برخورداری از این ویژگی‌‌ها را هم از سابقه افراد و کارنامه عملی آنها می‌شود فهمید و نه کارنامه سخنرانی‌ها، نسبت‌شان، توئیت‌‌هایشان و امثال آن!

چهل‌وپنج سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و عرصه‌های گوناگون و فراز و نشیب‌‌های متعدد را پشت سر گذاشته‌ایم؛ از میان نامزدها، آنهایی که این دوران را بیشتر و بهتر درک کرده‌اند، در عبور از سختی‌‌ها و بحران‌ها آزمون پس داده و در صراط مستقیم انقلاب و رهبری آن ثابت قدم و همراه بوده‌اند، قابل اعتمادترند تا دیگرانی که آن روزها را ندیده‌اند و در معرض آن امتحانات قرار نگرفته و یا قرار گرفته و سربلند بیرون نیامده‌اند.

آنهایی که اثبات خودشان در نفی ماعداست نیز سکاندار شایسته‌‌ای برای این کشتی نخواهند بود و همچنین آنهایی که برای رسیدن به این جایگاه، هر وسیله‌ای را مشروع می‌دانند ولو بی‌تقوایی، آبرو ‌بردن از دیگران، لجن‌پراکنی و نفرت‌آفرینی را.»/الف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار