پیکر پاک و مطهر شهید محسن خزائی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صبح امروز /سه شنبه/ پیش از تشییع مهمان صدا و سیمای سیستان و بلوچستان شد تا اهالی رسانه و خبرنگاران این استان با این شهید قلم و اندیشه وداع کنند.
کد خبر: ۳۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 15 November 2016
همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی خبرنگاران سیستان و بلوچستان در غم شهادت همکار عزیز خود محسن خزائی بر پیکر این شهید بزرگوار گردهم آمدند.
زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی از جمله برنامه های اجرایی در این مراسم معنوی در محل صدا و سیمای استان برای وداع با شهید خزائی بود.
شکوه مراسم وداع در محل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نشان از ارادت زیاد فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران به این شهید گرانقدر دارد.
شهید محسن خزائی که روز شنبه /22 آبان/ در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد روز یکشنبه در حرم حضرت زینب (س) و روز دوشنبه در مسجد بلال صدا و سیما تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه ها تشییع شد شب گذشته به زادگاهش زاهدان برای تشییع و خاکسپاری منتقل شد.
خزائی متولد 15 آذر 1351 در زاهدان پس از گذراندن دوران کودکی با کتاب، قلم و نوشتن مانوس شد و در سال 74 با ورود به صدا و سیمای سیستان و بلوچستان قلم و اندیشه را برای گره گشایی از مشکلات جامعه ای که در آن نفس می کشید برگزید و این راه حکایت شادکامی اش شد.
محسن خزایی از سه سال پیش در جبهه های مختلف مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه برای تهیه گزارش حضور داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار