فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی و کاهش 41 درصدی سرقت‌ها در آذر ماه سال‌ جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 24 December 2016

دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌روزی خود موفق به دستگیری 89 سارق حرفه‌ای در آذر ماه سال جاری شدند که آمارها بیانگر کاهش 41 درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به کشف 98 فقره سرقت تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در یک ماه گذشته در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 80 هزار و 430 لیتر سوخت قاچاق شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به افزایش 653 درصدی کشفیات مواد مخدر در آذر ماه سال جاری افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف 4 تن و 433 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته کشف کردند.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان تعداد 217 دستگاه خودرو و 429 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار