کد خبر: ۳۶۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 24 January 2017
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با اعلام مساعد بودن حال چهار مادر باردار که به علت آب گرفتگی راهها و طغیان رودخانه با مشکل انتقال به تسهیلات زایمانی و بیمارستان رو به رو شده بودند از تلاش جهادی تمام عوامل در نجات جان این مادران قدردانی کرد.

دکتر ایرج ضاربان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود هماهنگی های لازم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای اعزام بالگرد اورژانس هوایی متاسفانه به علت شرایط جوی نامساعد امکان اعزام بالگرد به منطقه نبود و عملیات انتقال مادران باردار با وسایل نقلیه سنگین چون لودر، کامیون و تراکتور از عرض رودخانه ها انجام شد. 
وی افزود: علاوه بر 44 پایگاه اورژانس و 6 آمبولانس پشتیبان در نقاط حادثه خیز، همچنین تمامی نیروهای اورژانس برای امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان احتمالی در آماده باش کامل بسر می برند.
وی افزود: چهار مادر باردار در 4 راه ارتباطی فنوج - ایرانشهر، مند - ایرانشهر، لدی - ایرانشهر، کتیج - فنوج به علت طغیان رودخانه ها دچار مشکل شده بودند که پس از انتقال با کمک خودروهای سنگین و آمبولانس های مستقر در مناطق حادثه دیده در مراکز درمانی تحت مراقبت تیم پزشکی قرار گرفتند.
رئیس ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خاطر نشان کرد: بر اساس اطلاعیه صادره راههای ارتباطی دلگان - بزمان، زهکوت - جلگه - ایرانشهر، فنوج - رمشک، ایرانشهر - بنت، بنت - نیکشهر و روستاهای تابعه، تلنگ - چابهار و راههای روستایی در حوزه نیکشهر و چانف - ایرانشهر به علت طغیان رودخانه ها بسته است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: همچنین راه ایرانشهر - مهرستان به علت ریزش کوه تا اطلاع بعدی بسته است.
دکتر ضاربان اظهار داشت: از شهروندان و مسافرین گرامی درخواست می شود از اسکان در کنار رودخانه ها خودداری و در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی مراتب را به اورژانس 115 و پلیس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار